Alhamdulillah


En rysning for igenom min kropp
men för att inte komma till ett slut
Känlsan bibehölls i minuter
tills dess Allah fick igenom sitt anslut

Likt en kontakt i en vägg
kopplades jag samman med min Gud
För en påminnelse om varför
Varför han välsignade mig med Sin vackraste skrud

För ett skydd mot det mörker
i vilket jag så länge har levt
För ett skydd mot det mörker
att det inte skall bliva något återupplevt

Likt en viktig uppdatering
genom en själslig koppling med ovan
Fylldes åter min själ med näring
Kärlek och glädje för denna vackra gåvan

Min Älskade Älskade Gud
Du äro sagolikt så magisk
Min tacksamhet du känner
att ha räddat mig från ett liv så tragiskt

Alhamdulillah!






Postat av: Anonym

vackert...;-(

2011-01-30 @ 20:49:16
Postat av: Anonym

vackert...;-(

2011-01-30 @ 20:52:02

Välkommen med din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: