Misslyckad



Misslyckad
Är känslan inom mig
Att inte finnas till för dig

Misslyckad
Ser jag på mig
För allt jag inte kan ge till dig

Inte kan jag sudda bort
Mitt misslyckade jag
Även om en resa här så kort
fyller skuldkänslor ändå min dag

Vill ju dig ge så mycket mer
Än endast tålamodet inför vår Imam
Med kärlek och värme vill jag blicka ner
Men avståndet förvandlar mig till lam

Vad vill Gud ha sagt
Med denna eviga väntan
Våra liv har har ju inte bragts
Utan placerats i den eviga längtan

Så misslyckad
Känner jag mig
Att inte finnas till för dig

Postat av: Bahlool

Salam

Är det ok att jag publicerar dina dikter då och då på MuslimNytt?

2009-05-20 @ 00:11:06
URL: http://www.bahlool.se
Postat av: Nabatita

Wa alaykum as salaam min broder.

Du är varmt välkommen att göra så.

Det vore en ära för mig. :-)



Ha en underbar dag!

Ws

2009-05-20 @ 11:03:04
Postat av: Ahlam Hammoud

Hejsan, jag har en "frågesport" inom religionen i bloggen, och jag tänkte om du ville försöka dig på frågorna ;)



Http://ahlamhammoud.blogg.se



MVH Ahlam Hammoud

2009-05-22 @ 01:31:44
URL: http://ahlamhammoud.blogg.se/

Välkommen med din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: