Levande Död


Vad är det för mening
att brytas ned i kropp och själ
Hur skall jag då här leva
utan tanken att ta ett farväl

Vad är det för mening
att förlora all sin kraft
Min spegelbild jag iakttager
förlorad, är skönheten jag en gång haft

Inte ens i mitt hjärta
kan skådas vad som finnes där
Striden som Hezbollah
ja titta, se och lär

Vad blev mitt pris
för offrandet utav mig själv
En sliten och trasig människa
som vill med vågen sjunka i en älv

Skatten behöver putsas
Dock innan döden det aldrig komma att ske
Jag måtte vara utan värde
den enda uppfattning som jag kan se

Tiden den har tagit
återstår gör intet en reflektion
Reflektion utav guldet i mitt inre
Vad som skådas är enbart en schablon








Postat av: Ala

<3<3<3

2010-07-01 @ 09:08:26
URL: http://www.regndroppe.me
Postat av: Anonym

2010-07-01 @ 10:49:00

Välkommen med din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: