Bismillah

MIN ÄLSKADE GUD

Du öppnade Din dörr
när våren så vackert stod i blom
Till mitt liv som levdes i mörkret
Inser nu att jag var så tom

Du öppnade Din dörr
Om jag bara från början vetat
Då skulle allt se annorlunda ut
men genom sorg & elände har jag letat

Du öppnade Din dörr
och satte mitt hjärta i brand
Så förälskad i Dig
att vi fick knyta vårt kärleks band

Du öppnade Din dörr
Du räddade mitt liv
Höst & vinter har passerat
och i min själ Du har planterat ett driv

Du öppnade Din dörr
Oh min älskade Gud
Så vacker är Din kärlek
och innehållet i Ditt bud

 


Postat av: Sara

Underbart!

Jag älskade verkligen den här!

Brukar inte gilla svenska texter, men den här var verkligen vacker! Jag sjöng till och med till den :):thumbup:

2010-04-25 @ 14:50:12
URL: http://knasigasara.blogg.se/

Välkommen med din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: